16. april 2009

I want to ride my bicycle

Har akkurat kommet hjem fra et par timers sykkeltur med Astrid og Nina, og jeg føler meg fresh. Jeg tror faktisk ikke jeg har følt meg så fresh på lenge! Tenk at vi var så sporty at vi syklet nesodden kirke - kopperud (naf) - fagerstrand - midtveien - nesodden kirke! For de som ikke regner ut distansen så lett som meg, så kan jeg opplyse om at det er ca. 19,3 km (lett hoderegning). For å forenkle litt for oss, kan vi runde av til 2 mil. En ganske pen distanse om jeg får si det selv. Særlig tatt i betraktning at det var omtrent min første sykkeltur på to år, og jeg fikk ikke astmaattack. Dette skal feires! I dag, vel og merke. Kjenner at jeg er litt usikker på hvordan kroppen min reagerer i morgen, i og med at jeg allerede nå har mindre problemer med å gå opp og ned trappa. Men den tid den sorg. Det samme gjelder mattetentamen, selv om Astrid og jeg faktisk gjorde nesten en og en halv kapitteltest i dag. Impressive! Men vi var faktisk ganske flinke, og skjønte det meste, bare så det er sagt. Nå skal jeg slappe av litt tror jeg. Se på tv kanskje. Det er det faktisk over to uker siden jeg har gjort(!), bortsett fra sånn 10 min Simpsons med Astrid i dag. Så vet vi det. Jeg merker at det her var veldig givende, så tror jeg setter en strek nå. Gruer meg til å sitte på rompa i 5 timer i morgen og kose meg med norsktentamen. Det blir gøy. Ok, slutter jeg. So long.

Nice sykkel så klart. Jeg er helt sikker på at det er

minst 20 % tyngre å sykle på asfalt med

terrengsykkel enn med en ordentlig sykle-sykkel.

Jeg har gnagsår.

5 kommentarer:

  1. Hehe flinkis.
    Hva skriver du i morgen?

    SvarSlett
  2. Spreke Ida! Skulle ønske jeg kunne si det samme om meg selv :/

    SvarSlett
  3. Jo takk, men skal innrømme at det ikke var noe jeg hadde planlagt. Jeg spurte Astrid og Nina hvor vi skulle sykle, og jeg måtte rett og slett gjennomføre det da de så hverdagslig sa at "vi tenkte vi kunne sykle bort til naf og over til fagerstrand og hjem". Men nå kan jeg leve lenge på den ene treningsøkta...

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten