27. april 2009

Norwegian nosedive

Da jeg kom på skolen i dag var det ingen der. Det vil si, ingen fra spanskklassen min. Etter en liten ringe- og smsrunde viste det seg at alle lå hjemme og sov. ÅJA, og jeg som hadde syklet opp hele veien med verdenst tyngste sekk fordi jeg skal på jobb etterpå. Nu vel. Jeg måtte jo ha dratt avgårde uansett, siden jobben som sagt kaller. Uteserveringen åpner visst i dag, og det kan jo bli interessant. Før jobb skal jeg kjøpe den nye Kaizers-CDen, som forøvrig bare er ute for salg i én uke. Den er allerede utsolgt fra nettbutikken (til og med vinyl-versjonen, wtf?), så løp og kjøp, barn! Eller, la oss heller si: vent til jeg har sikret meg et eksemplar, og så kan dere gå bananas. Nå snakket forresten Ellen DeGeneres om noe som hadde kommet fra Norge! Det var visst en lek hvor man står på hodet. Norwegian Nosedive. Er ikke den norsk så vet ikke jeg! Akkompagnert av Take On Me er det jo den norskeste comboen noensinne. Den skal såklart prøves ut, og nå må jeg følge med så jeg får med meg reglene.

6 kommentarer:

  1. Haha, faktisk det vi nordmenn er kjent for i utlandet! du får ha lykke til med å få fatt i cdplata da :D hvor jobber du forresten? Og ja, det er ganske digg å ligge hjemme når de andre har tentamener (A)

    SvarSlett
  2. Takk, tror jeg trenger det:P Jeg jobber på Peppes Pizza på Aker Brygge 8) Du får nyte fridagene:)

    SvarSlett
  3. TAKK FOR AT DU VEKKET MEG HAHA JEG SOVNET IGJEN MEN NESTE GANG SLÅR JEG DEG KANSKJE NEIDA TULLER ELLER JODA MEN JEG SKULLE HA SKRUDD AV MOBILEN MY BAD

    SvarSlett
  4. HEI! Du vekket meg også!! MEN eh hva skal man øve på til i morgen?

    SvarSlett
  5. Les på itsern dumma -.- <3

    SvarSlett
  6. Elisabeth: Ja, your bad. Hehehehhehehehehehehehehhehehe. Har lov til å være litt slem siden jeg har jobba ræva av meg i dag (not).

    Astrid: Jeg vet ikke helt hva dere skal da, siden dere er franskbarn, men vi skulle bare lese noe random bare for å gjøre det liksom. Litt sent nå kanskje, men bedre sent enn aldri sier nå jeg!

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten