21. april 2009

Litt svada

Jeg vil bare begynne med et lite alvorsord om forberedelser til tentamen: hvor forberedt er jeg til tentamen egentlig? La meg tenke... NULL, NADA, NIKS! "La oss gå gjennom alt vi har lest og sett dette året for å lete etter personal values hos karakterene." Greit nok. "La oss så gå gjennom alt på tavla så alle kan få med seg litt." Bra. Men "la oss så elegant hoppe over én av tekstene" - den som Ida jobbet med. Så ja, jeg er helt på villspor og mer uforberedt enn noen gang. Tusen takk til "la oss alle jobbe på skolen for da forbereder vi oss mye bedre".

Uansett. Hos Kristin i dag drakk vi jordbærcultura, noe Birgitte ikke syns var så kult:

Fra Kristin tok jeg turen opp til samfunnshuset for å spela litt. (Snakk om brå overgang, forresten.) Været var fint, men jeg gikk rundt i skogen som en forvirra kylling fordi noen en gang i tiden har snytt meg for læren om Nesoddens geografi. Jeg kom fram til slutt, uten å ha møtt på skogens konge en eneste gang. Flaks for ham.

Legg spesielt merke til hvordan jeg bruker sekk både foran og bak. Har hørt det er in.

5 kommentarer:

  1. Haha, fint bilde :P
    Du kunne jo egentlig bare gitt meg bilde da, menmen :P

    SvarSlett
  2. Altså... det bilde var jo bare doomed til å havne her før eller siden, så like greit nå som en annen dag :P

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten