30. april 2009

Para bailar La Bamba



I dag lærte vi Para bailar La Bamba i spansken. Tostemt, til og med. Fantastisk. I tillegg var det infomøte for utvekslingselevene, og vet dere hva? JEG FÅR IKKE KARAKTER I MATTE.

!

Men andre farer lurer i horisonten, og dette er "svarte-jeg-har-30000-ord-geografi-å-pugge-på-to-ettermiddager-det-kommer-til-ågå-til-helvete"-blikket mitt:


MEN, jeg er såklart stressless fordi det er SOL og sikkert 43 grader i skyggen. Hvis noen skulle være interessert i å vite det, så svetter jeg som en gris akkurat nå.

Nå renner snart tastaturet bort, så hasta luego.

4 kommentarer:

  1. Hei :) søt blogg! Er i England nå, har bodd her siden august, og ville bare ønske deg lykke til! Du får nok en super opplevelse- og et minne for livet.

    SvarSlett
  2. Åå jeg svetter som en gris :D

    SvarSlett
  3. HÆ!? Hvorfor får du ikke karakter i matte? Hva handler det om??

    SvarSlett
  4. Det er fordi jeg skal ta avsluttende matte til neste år, så om jeg får mattekurset i England godkjent, vil karakteren derfra bare være synlig på det engelske vitnemålet, og ikke det norske (som gjennomsnittet blir regnet ut av osv).

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten