22. april 2009

Bicycle races are coming your way!

Jeg syklet hjem fra bussen i dag. Veldig interessant, tenkte du nok nå. Ja, det har du jo i grunnen helt rett i, men det var ikke det som var poenget. Det var nemlig at på den 1,7 km lange turen hjem, tok jeg bare ca. 30 tråkk. DET er digg. I tillegg var jeg flink og brukte hjelm, for jeg tenker som så at bedre føre var. Det skulle vise seg å være lurt, fordi jeg møtte hele TO biler i veien og en gærning på stranda. Stakkars, uvitende biler som står midt i veien og bare ser meg komme i lysets hastighet, uten å kunne flytte på seg. Da er det bra at jeg er så grei og svinger unna.

Tut tut!

7 kommentarer:

  1. Bra du ikke kjørte på noen, der du kom i lynets hastighet!

    SvarSlett
  2. Du telte hvor mange tråkk du tok? Bra, Ida. Bra.

    SvarSlett
  3. Ja, det var bra. Men jeg må innrømme at det var like før hva angår han gærne fyren på stranda. Hadde ikke helt klart syn etter ett stk. humpete vei!

    Så klart telte jeg hvor mange tråkk jeg tok! Det er jo helt normalt? Er det ikke, sier du?.. :(

    SvarSlett
  4. Tøft å bruke hjelm da! :)

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten