2. april 2009

Mmm, salami

I morgen er det: påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie påskeferie PÅSKEFERIE SA JEG JO!
Jeg har aldri i hele mitt liv gledet meg mer til en ferie, bare synd jeg skal jobbe. Men uansett - jeg gleder meg! Dessuten startet den for så vidt i dag, siden hele trinnet skal på teknisk museum i morgen, noe som blir for fri å regne. Yay!

Nå skal jeg lese litt i den tredje boka i Twilight-serien (ja, jeg er nerd), og så tror jeg søren meg at jeg skal være helt crazy og sove litt. Snakkessss.

3 kommentarer:

  1. Jeg er også på den tredje boka! KULT, liksom! :D

    SvarSlett
  2. Jeg er FERDIG med alle. UANSETT. haha:P Jeg er ferdig med alle tentamner:D DIGG DIGG DIGG!
    OG btw: hvordan får du til å lage sånn layout øverst på siden? Jeg skjønner ikke hvordan man fikser på det :S <3

    SvarSlett
  3. Julie: High fiiiiiive! :D

    Frida: Du er teit ;P Jeg lager headerne i microsoft office picture manager (helprofffft) paint.net og paint ;) Jeg fikser det ikke her inne, lizzzm. Jeg er pro på det nå, så bare spør i vei!

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten