2. april 2009

Third degree contact

Her om dagen fikk jeg en mail fra hun som skal være støttekontakten min i England; hun heter Nikola og er kjempesøt! Hun ba dem som ville legge henne til på fb, så kontaktkoordinatoren/sjefen i UK kunne legge oss til som venn og invitere oss til en gruppe hvor vi som drar til høsten kan chatte litt, som de så fint liker å si. Siden Aspect ikke har noe slags AFS-ish nettsideopplegg for sine studenter (utenom for de som skal til US and A), så blir det bra å få "møtt" noen og snakket på fb. Nå er det bare FIRE måneder igjen til jeg drar. HERREGUD, tiden flyr! Det blir knall!

Soundtrack til dagdrømmingen min: (JA, jeg VET det er Miley Cyrus, og JA, jeg vet at sangen kanskje ikke er av de beste på noen måte kvalitetsmessig, MEN: den er ganske "catchy" på en måte, teksten passer veldig fint til til til .. den passer bare veldig fint, og så syns jeg hun synger denne sangen ganske fint til tider. Sånn. Da har jeg forsvart meg på forhånd. Om dere faktisk vil høre på den: dere MÅ ta på HQ!)

4 kommentarer:

  1. Den er fin!! :D
    Bra dere får chattet litt da;) OG du er heldig som vet når du drar - hvor du skal osvosv. ! JEG vil også det:P hehe. Håper det ikke blir altfor lenge til;) <3

    SvarSlett
  2. Jeg må innrømme at jeg er litt enig med deg!:P Men vet ikke nøyaktig dato, da. Bare at det er i slutten av august/starten av september... Men anyway... Forresten, hviv det hjelper, så vet jeg ikke om noen andre enn Tobias og Fredrik som har fått familie i USA ennå, så det er maaange igjen ;)

    SvarSlett
  3. Du må vel sikkert untagge endel bilder av deg selv på facebook nå? :p hehe

    SvarSlett
  4. Skal ikke se bort fra det, nei :P

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten