20. april 2009

Jeg er en fugl

Dette kom det altså ut av min tur på badet. Jeg satser herved på en karriere som singer/songwriter, og sender dette som min søknad til Paul McCartney-skolen.

Hei, jeg er en fuuuuuugl
Noen ganger er jeg også kuuul
Og jeg, er så grei, at noen ganger sier jeg "hei på deg!"

Jeg, er så snill og grei
at du liker meeeeeg
Og noen ganger er jeg så kuuul
at du spiser meg til juuuul.

God kveld og takk for meg.

----------------------------------
Edit: Hvis noen skulle ønske å benytte seg av mine songwriter-evner eller bare gjerne vil ha en sang dedikert til seg, stiller jeg gjerne opp. Alt for å bli kjendis, vet dere.

17 kommentarer:

  1. Hehe, kreativ i allfall! Jeg skal bo i Kent, ca 1t sør-øst for London :p Men vi blir jo helt sikkert å ha en del med hverandre å gjøre der nede, serlig siden begge reiser med Aspect :) Skal du forresten på den infomøtet i Oslo som er spesielt for England?

    SvarSlett
  2. KAN DU LAGE EN SANG TIL RIKKE OM MEG? :D Tror hun hadde likt det...

    SvarSlett
  3. Eller.. egentlig så vil jeg ha en sang.. som bare er til meg egentlig. Takk <3

    SvarSlett
  4. Ja, tror det er veldig fint der :) Da ses vi på møtet da! =)

    SvarSlett
  5. Shit ida.. Du skriver syyykt mange innlegg! Hver gang jeg sjekker oppdateringer så er det sånn 10 nye innlegg på din side. hehe:P

    SvarSlett
  6. Går du på Nesodden? :D

    Haha, ja, jeg er latterlig flink på degrisjoner. Jeg er som et kåseri i meg selv :P

    SvarSlett
  7. Frida: det er nok bare DU som sjekker oppdateringer alt for lite :)

    Sofsen: hvis du ikke finner svaret blant hundretusener andre kommentarer på bloggen din, så svarte jeg at: I goes to Nesodden, ja :D Og hvem liker vel ikke et kåseri?!

    SvarSlett
  8. Cool! Jeg tror jeg er uoppmerksom, siden jeg ikke kjenner deg igjen :s Jeg er alltid i min egen verden, da..

    SvarSlett
  9. Haha, ja, har nok sett deg stirrende tomt ut i lufta i gangene! Men det er jo faktisk hele 700 elever på skolen, så det er vel lov å ikke ha oversikt. Dessuten holder jeg alltid en lav profil, man vet jo aldri hva som innhenter en...

    SvarSlett
  10. Haha, du tror jeg hadde kommet noen vei ja? :p

    SvarSlett
  11. Haha, Ida du er søøt!! Fin sang :D
    Jeg ble litt skuffa da du ikke publiserte Biggi sin "Hei jeg heter Birgitte og liker å helle Cultura i håret på folk" innlegget :(
    Men jeg vil se bildet etterpå da ihvertfall;)

    SvarSlett
  12. Det ble publisert i går, så vidt jeg vet? :)

    SvarSlett
  13. Jeg så den ikke før nå jeg :P

    SvarSlett
  14. jeg har en bursdagssang for hver person i familien jeg.

    eksempel:

    (PAPPA)

    Happy birthday to me,
    I'm very grumpy
    I'm never happy
    And I need a coffee!

    ja, songwriting talent har vi i holm-familien!

    xIngrid

    SvarSlett
  15. Ja, det har vi! Og sangen passet faktisk veldig bra til Jens, om jeg så får si det selv :)

    x

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten