31. mars 2009

Mitt alfabet - d & e

Ja, da er det klart for mitt alfabet, og siden jeg ikke fant så mange ting på d, slår jeg den sammen med e:




D for data



Mac-mennesker: gå og legg dere! Hva kom



først - høna eller egget? Pcen!







D for drops




Mmm...




E for Edward Scissorhands




Alle rollene til Johnny Depp er obligatoriske,


men denne troner nok på toppen.





E for England




England er et fint land, og om ikke lenger enn 5 mnd flytter jeg dit!



E for epler (golden delicious-epler, vel å merke)





Mm, lunsj...




E for Elisabeth

- Bare se på jenta!


E for enger (som i blomstereng)



Hagen min. Ehem.

6 kommentarer:

  1. Åhh DU ER SØT ELLER<3
    Jeg elsker alt på listen TO BE HONEST! :)
    Hade

    SvarSlett
  2. Åh, det var akkurat det jeg også tenkte!;) Så bra :D
    Hade

    SvarSlett
  3. Hallo jeg fant ikke noe nytt på a-en jeg?

    Hade

    SvarSlett
  4. Ååååh, sjekk nå da! :D

    SvarSlett
  5. Nå er den der ! Hahaha, du er søt ! Fint bilde, forresten (av meg). OG du har veldig fin header :D Jeg blir litt glad av å se på den :D

    SvarSlett
  6. Ja, det bildet av deg er søtt :D Linselus! Takk :D

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten