17. mars 2009

The Barbarian Horde

Ja... Neida, så.... Nå tenkte jeg og sette meg ned med boka mi for å pugge til morgendagens prøve (det hadde vært så mye morsommere om det faktisk hadde vært boka mi, det er boka mi, det i stedet for en engelsk roman, men la gå). Nå har jeg ikke tid til å skrive mer, så vi snakkes. Hvis det blir kjempedårlig blogging resten av uka, skylder jeg på de enorme mengdene med prøver og innleveringer, jobbing, og AM. Her er forresten boka vi leser i engelsken:

Og her er noe av musikken jeg skal være med å spille i AM, dein e veldig fin, altså. Om man gidder å høre ordentlig etter. Musikken er fra The Gladiator (som alle burde se) , og komponisten er forresten også geniet bak musikken i Pirates of the Caribbean. Hans Zimmer er GUD:


Skal gi lyd fra meg senest når helvetesuka/ukene er veid og funnet for kort.

3 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke si meg mer enig i at Hans Zimmer er en gud! :D Han har laget sykt mange bra "theme-songs". Til Rain-man, Pearl Harbour, løvenes konge OG prinsen av egypt :)

    SvarSlett
  2. he is a pirate eller hva sangen heter er forresten ganske så fin :) på piano også.

    SvarSlett
  3. Ja! Bra at noen er enige med meg!:D

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten