11. mars 2009

Sutrekopp

Heia!

Da sitter jeg her igjen, da. Vet ikke helt hvorfor, sannsynligvis fordi det er så mye mer fristende enn det jeg egentlig må gjøre. Merker at det har blitt mye klaging over skole og lekser nå i det siste, jeg tror det er fordi akkurat denne uka er en av de verste på lenge, sånn sett. Eller kanskje de to neste ukene egentlig er like ille, time will show. Sånn ser i hvert fall min hjemmelagde arbeidspan ut for de uke 11, 12 og 13 (foreløpig):

UKE 11
TORSDAG: spansk prøve pretérito indefinido, norsk lese, jobbe
FREDAG: samf prøve kap 16, 17 & 18, matte prøve derivasjon, engelsk foredrag shakespeare

UKE 12
MANDAG:
TIRSDAG: matte oppgaver, spilling x2, kor
ONSDAG: engelsk ha lest ferdig kap. 13 (high fidelity), naturfag labrapport
TORSDAG: gym prøve
FREDAG: matte prøve kap. 6 (derivasjon), jobbe

UKE 13
MANDAG: norsk diktanalyse 3 sider
TIRSDAG: matte oppgaver, spilling, kor
ONSDAG: geo oppgave befolkningsvekst
TORSDAG:
FREDAG: naturfag prøve kap. 8 (bioteknologi)


Jadddda.

For de som lurte, så har vi ikke lekseplaner. Dem må vi lage selv om vi gidder.

Nå skal jeg prøve å være flink og ikke sutre mer, jeg kan jo begynne med at i dagen i dag faktisk ikke var så verst:) Astrid og jeg spilte gettheglass, spiste trippel og "worked the runway". Haha. I Naturfagen i dag lagde vi forresten DNA-smykker med klumper av vårt eget DNA i. Resultatet ble faktisk like ekkelt som det høres ut.

Nå har faktisk Ugly Betty begynt:) Skal løpe å lage en kopp te i pausen, så kan jeg sette meg ordentlig ned og kose meg. Snakkessss.

1 kommentar:

Kommenter!

 
Blogglisten