11. mars 2009

Bæsj

Jeg gruer meg gruer meg gruer meg gruer meg! Skal ha foredrag om under åtte timer. Alle andre i klassen hadde foredrag for lenge siden, men siden jeg var syk osv, må jeg ha nå. Jeg har sykt prestasjonsangst, fordi lærern min er streng, og jeg er jeg dønn sikker på at stoffet mitt kanskje ikke er helt riktig. Det kan jeg si fordi det var i stor grad jeg som fant det på. Dessuten uttaler jeg "t" som "th". Dette blir ett ord som begynner på b og slutter på æsj. Ikke veldig ulikt bildet, vil jeg tro.



Sånn. Jeg vet jeg er litt barnslig. Måtte lufte frustrasjonen min litt. Lettere å få sove. Jeg er verdens verste (eller beste om du vil) til å klage. Men i morgen skal bli en bra dag. Tenke positivt.

God natt:)
----------------------------------------------------------------------------------
Edit: turns out at jeg ikke skulle ha foredrag i dag likevel. FAIL. Forsov meg gjorde jeg også. Foredraget blir på fredag, sammen med prøve i matte og samfunnsfag. Så har jeg en liten spanskprøve i morgen. Det minner jeg meg på at jeg glemte spanskboka på skolen. I morgen skal jeg jobbe, så det er bare å få alt unnagjort i dag. Noen som vet hva vi egentlig har om i samfunnsfag, forresten? Det har vært litt... blurry, i det siste.

3 kommentarer:

  1. Til edit:
    Vi har kapittel 16,17 og 18 i samfunnsfag. Antar at vi skal kunne snakke fritt om det som står på de rundt 40 sidene, samt begreper. Og EU hørte jeg vi skulle ha om. Herre.

    SvarSlett
  2. Snakke fritt, ja. Ops. Men takk!

    SvarSlett
  3. fin blogg du har, ta en titt innom miralu.blogg.no<3

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten