8. mars 2009

Eplekake med krem


Da var det søndag kveld igjen, og jeg hadde planlagt å være ferdig med minst halvparten av leksene for neste uke, ha ryddet rommet, samt å ha trent en times tid. Jadda. Jeg har IKKE gjort lekser. Jeg har IKKE ryddet rommet. Jeg har heller IKKE trent. Ikke fem minutter en gang. Forresten bra at jeg har forberedt meg så mye til norskforedraget jeg skal ha i morgen. Hurra for selvdisiplin, dere! Siden jeg likevel ligger såpass dårlig an (hadde tenkt til å ta kvelden før klokka ti), skal jeg sette meg ned med mamma og Fride og kose meg med kakao, eplekake og et par blader (ikke lat som om dere ikke ble fristet av eplekake med krem).
God natt!

4 kommentarer:

  1. Sånn funker det LETT å feire kvinnedagen på!

    SvarSlett
  2. Du Ida, du Ida! Du høres litt ut som meg! Eller i hvert fall meg i fjor, for jeg har jo ikke lekser i år! Hehe. Da får man også tid til trening, det har nemlig jeg gjort i dag; Både gått tur og trent styrke ved hjelp av div. øvelser; Flink? Nu vel. Øvd trompet har jeg også! Hurra!

    TIPS: Klar i hvert fall en av de tingene du setter deg som mål! Det hjelper mye på samvittigheten, men kake var ingen dum idé! :) Men alltid greit med belønning for strev;) Men nå har jeg faktsik hørt at man skal holde hviledagen hellig, og tenk, det på selveste kvinnedagen!

    SvarSlett
  3. Elisabeth: Oh, yes.

    Silje: Wow, imponerende! Da burde du belønne deg selv med en eplekake! Det var nemlig veldig godt. Bra tips, forresten. Det skal jeg ha i bakhodet neste gang, så kanskje jeg ikke føler det som et enormt nederlag å ikke å ha fått gjort alt, hehe.

    SvarSlett
  4. :D nei så kos :D visste ikke at du hadde blogg heller :D

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten