16. mars 2009

This must be heaven?

FY SØREN, jeg ønsker meg en Nabaztag! Det må være en av tidens beste oppfinnelser! Den er så og si PERFEKT for meg! Jeg tror faktisk jeg kunne hatt en sjang til å stå opp om jeg hadde kunnet våkne til: six o'clock! six o'clock! Og utover dagen kunne jeg fått værmeldingen om jeg spurte etter været, jeg kunne fått opplest facebookstatuser om jeg hadde villet det, eller fått sendt over en beskjed om hva det var til middag. Så kunne kaninen min kommunisert med kaninen til alle vennene mine, og så kunne den gjort litt tai chi. Kanskje også lest en historie for meg, eller hilst meg velkommen hjem etter en lang og slitsom skoledag. Jeg ha en sånn! Den skal hete Kåre og se sånn ut:


I Norge får man bare kjøpt dem her, og de koster den nette sum av 1070 kr. De kunne i det minste rundet av til 1000, det er så mye finere. Men bursdagsgave - JA TAKK!

3 kommentarer:

  1. Åh. Ja takk! Hvis den er så fantastisk som den virker på hjemmesiden såå...!<3
    Jeg har lyst på noe med farger :)

    SvarSlett
  2. Jeg vil oooog ha sånn! Og den skal hete Bernd!

    SvarSlett
  3. Jeg vil også ha en med mange farger:D:D

    Da kan vi ha Bernd & Kåre-klubb

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten