27. mars 2009

God helg!

JA! Helg! Finally! Det er så digg å ha fri at jeg ikke greier å beskrive det en gang! Jeg kjenner at jeg aldri har gledet meg til en ferie så mye før, det blir DIGG, og jeg skal prøve å gjøre så lite som mulig. Uansett... I dag så vi på film i engelsken: High Fidelity. Altså filmatiseringen av boken vi leser. It's a brilliant movie! It's funny and smart and it's got Jack Black and John Cusack and an absolutely cracking soundtrack. Eller, ja. Den er i hvert fall ikke av de verste filmene jeg har sett. Etter engelsken (eller det var vel egentlig midt i engelsken) var det konsert med Kohinoor Nordberg i vår kjære kantine. Jeg ble skikkelig overrasket, for det var faktisk ganske kul musikk. Jeg elsker synth. Nå skal jeg gjøre meg klar til bursdag, wohoo! Jeg lurer på hva jeg skal kle meg ut som... Tror ikke jeg har noe jeg kan ha på meg. Kanskje jeg skal plagiere "Lippe" og kle meg ut som dopplereffekten? Male meg rød på ene siden og blå på andre? Det hadde vært noe, det, men tror verden klarer seg best om jeg ikke gjør det. Nå må jeg gå om en halvtime. Shit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!

 
Blogglisten