9. mars 2009

Jeg ønsker meg en synth med røde diamanter

Jeg har fått litt klager på at jeg skriver veldig mye, så da tenkte jeg at jeg skulle slå til med et innlegg i dag også. Det blir aldri for mye av det gode.

I dag har vært en ganske fin dag, alt tatt i betraktning. Jeg våknet overraskende nok uten større problemer klokken 06:10 (!), noe som praktisk talt made my day. Jeg hadde så god tid at jeg rakk å lage en fantastisk matpakke med agurk, salat og det hele (naturligvis på bekostning av at jeg ikke rakk å ta på meg linser). Klagde heller ingenting over verken et forberedt eller et uforberedt foredrag i dag, og humøret varte helt til jeg ikke rakk bussen hjem fra skolen. Såklart fordi jeg alltid er så sinnsykt treig. Som alle vet, kan ikke engang rushtidstilbudet på Nesodden kvalifiseres til å kalles rushtidstilbud, så resten kan dere jo tenke dere selv.

Akkurat nå sitter jeg og lurer veldig på om jeg skal dra på Hove i år. The Killers kommer! Da må jeg jo nesten. Dessuten blir det som en slags siste vennetur før jeg forlater lille Nesodden i et helt år. Uheldigvis må jeg spare opp penger til utvekslingsåret, så det er litt drøyt med 700 kr for dagspass + penger til mat, transport og overnatting. Jeg håper mamma syns at Hove er en like god idé som det jeg syns det er, for å si det sånn. Noen andre som tenker på å dra på Hove i år? Ja, dumt spørsmål, jeg vet. Såklart alle vil!



Hvem vil IKKE se the killers på Hove? Bare se på den

herlige bling-synthen og blomsterhagen. Just gotta' love it!

Sånn helt til slutt vil jeg avslutte med en litt forenklet versjon av en gåte som godeste Peter (H), fortalte i dag: en uteligger sitter og drikker. Han drikker det han ikke har. Hva drikker han?Tygg litt på den, dere.

Nå skal jeg kose meg med min beste venn, Youtube. Eller, nest beste, da. Det er nemlig wikipedia som er min aller besteste venn.

13 kommentarer:

  1. Rom.
    HAHA RUINED IT :D

    SvarSlett
  2. Way to go, gledesdreper :P

    SvarSlett
  3. Yey! Jeg ble nevnt i bløggen din. Credz :)

    SvarSlett
  4. JEG vil til Hove ^^

    SvarSlett
  5. Det er vell fortjent, fordi du er Peter (H) ;)

    SvarSlett
  6. Bra, Karoline :D Så ska de låta!

    SvarSlett
  7. Hello! Jeg så at bussen kom - og så så jeg at du kom. Men tror de var veldige tidlige i dag? Plagsomt. Men jeg vil også til Hove, men jeg har ingen penger :(

    SvarSlett
  8. Astrid: jeg så ikke bussen en gang, jeg:( Den må ha vært hvertfall bittelitt tidlig. Du kan satse på å få litt finansiell støtte fra foreldrene dine... Hehe.

    Silje: Da håper jeg vi ses på Hove:D

    SvarSlett
  9. Haha, gåten til Peter :P Men hva står H-en for?

    Også bare for å ha sagt det, det irriterte meg veldig at du og Håkers hadde to navn og Peter bare et på den powerpointen!! :P Menmen :P

    SvarSlett
  10. Det er en lang historie... Vi dreiv å loka litt, og så fant vi ut at vi skulle skrive på mellomnavnene på ppen, og Håkers og jeg foreslo at Peter skulle skrive Peter Stjern. Men Peter hadde andre planer, og skrev: Peter (H). Jeg lurte veldig på hva det sto for, helt til det gikk opp for meg at han prøvde seg med msn-språk. Så der har du det.

    SvarSlett
  11. Idaaa, det er sant. Du skriver mye:P Jeg skal ta vaksine i dag - faktisk om 1 og en 1/2 time :o Og da er jeg heeelt ferdig med søknaden:D Vi må møtes snart! mye å snakke om! <3

    SvarSlett
  12. Hehe, det er nok dessverre det. Lykke til med vaksinen, den er ikke så verst;) Heheheh. Du er flink, da. Det gikk på omtrent halvparten av tiden jeg brukte! Vi må møtes en dag, ja. Det begynner å bli lenge siden. <3

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten