23. mars 2009

Long time no see

Da er jeg tilbake igjen, etter hva man vel kan kalle en god, gammeldags helg. På fredag hadde jeg matteprøve, som man kan si gikk rett ned dit dere vet og enda litt lenger. Der røyk snittet, liksom. Fredag kveld var jeg på jobb, hvor det var mayhem som vanlig. Neida, det var bare litt mer stressende enn jeg er vant til... Søndag var jeg også på jobb, og nok en gang måtte jeg spurte til båten. Jeg tror det er en sykdom. På lørdag var det AM (akershusmesterskapet), og vi (JSM og Nordre Nesodden) konkurrerte i 2. divisjon, dvs. en ny divisjon for JSM. Det endte med 7. plass (riktignok av 7 deltagere, men det trenger vi ikke snakke om). Uansett så var det moro å være med, og jeg satser på at jeg får bli med og hjelpe til i NM til sommeren.

Just nu skulle jeg vært på skolen, men jeg brukte så lang tid i morges fordi: jeg fant ikke alt jeg skulle ha med (gymtøyting), gikk et stykke opp mot bussen, og fant ut at jeg måtte gå tilbake for å se om jeg kunne finne alt jeg skulle ha med likevel (for det måtte jeg jo), så da fant jeg ut at jeg like godt kunne være hjemme et par timer og gjøre noe meningsløst (les: diktanalyse) i stedet for å være med i diskusjonsspill i naturfagen og uansett få fravær. Selv om det diskusjonsspillet sikkert hadde vært litt gøy til en forandring. Og så kunne jeg jo briljert med minne kunnskaper om genteknologi. Naaat.

Ssssssssnatte.

3 kommentarer:

  1. Det spillet var ikke noe særlig fett leom.. Men seff gjorde jeg, Astrid, Rikke og Karro det annerledes :) Wæhææ (La meg spørre deg om noe: Ville du tatt abort dersom du ved PGD fant ut at barnet ditt ble hindu? ) tihi dårlig spøk? Tro'kke det! :D

    Hva var du med på akershusmesterskap i? Kjipt med tapet :P Fail.no

    DU MÅ SLUTTE Å SKULKE!

    Natta.

    SvarSlett
  2. Dette er kanskje noe jeg burde ha fått med meg? Men hva var det du konkurerte i? :p

    SvarSlett
  3. Elisabeth: Hmm... Den må jeg tenke litt på du!
    Akershusmesterskap i korps 2. divisjon, men det vet du jo nå 8)
    Og jeg skulker ikke, jeg bare er for sein og så gidder jeg ikke dra... ;P

    Runa: neida, det er ikke noe stort sånn sett, det var AM i korps. Ja, du hørte riktig. Korps. Hehe :P

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten