29. mars 2009

Konglebesøk

Samtale mellom mamma og meg etter konserten med Cheezy Keys/Skrimmel Skrammel i kveld:
- Det var konglebesøk
- Hæ?
- Det var konglebeøsk
- Kongle?
- Ja, det var kongle i salen
- Hvem var kongle?
- Du gikk rett bak henne nå
- Hæ hvem da?" *ser til venstre*
- Nei! Andre veien, du gikk rett bak henne
- Kongle? *ser til andre siden*
- NEI! Deeeer! Andre veien, du gikk rett bak henne. Märtha Louise går rett der.
- Åh... (kongelig besøk, ja)

Jeg kjenner jeg er så sinnsykt glad for at ingen fortalte meg det på forhånd, da hadde jeg fått åndenød og gelébein. Jeg har sunget solo foran Märtha Louise, det er egentlig ikke er noe big deal, men likevel veldig morsomt! Enda en ting jeg kan krysse av på listen min, liksom. Hehe. Uansett så var konserten kjempetøff, og jeg skal bli som Skrimmel Skrammel når jeg blir stor! "Ja, i inngangen, da, så møtte jeg sirkusdirektøren, og han bare: Øyvind! Så godt å se deg! Du må nemlig være klovn i kveld! Hahaha, og jeg bare: NEEEEEEI! jeg kan IKKE være klovn i hvert fall! Hihihihi!" Jeg tror jeg skal se på Skrimmel Skrammel på barne-tv en gang. Jeg regner med at the fantastic four LETT er med på det (det er Guro, Birgitte og Kristin og meg, sånn hvis dere lurte, for det gjorde dere nok, tenker jeg).

I kjempehumør før konserten

Skrimmel Skrammel <3


Fra i går til i dag, sov Kristin, Frida og Guro over hos meg, og vi koste oss med Across the Universe. Den er kjempebra! Har en følelse av at ikke alle deler min mening, ettersom Frida utbrøt midt i en spennende scene: "Åh, Jeg har laget softis! Hahahaha". Men nok om det. Det var kjempekoselig, selv om Frida ikke var så begeistret for filmen, og vi satte fyr på lysekronen.


Nå skal jeg øve til norskprøve i lyrikk og nørron litteratur. Hurra for det. Sneiks on a plane (hahaha)

8 kommentarer:

  1. Hahaha!!! Jeg har liksom litt vanskeligheter med å tro på det, men hvis det er sant (noe det sikkert er siden det er du som sier det) Så må jeg si at det er skikkelig kult og flaut da=P
    Men det var sikkelig koselig ja!
    Og ja, jeg er også enig i at Barne-TV er perfekt jobb for meg! :D

    SvarSlett
  2. Jeg henne. Så det er til og med helt sant :)
    Barne-tv neste!

    SvarSlett
  3. Oi, var Märtha Louise der? Skjønner at det du var glad du ikke visste det på forhånd! Men likevel veldig artig da!

    Across the universe en av mine favorittfilmer! :) Den er så fin!

    og, satte fyr på lysekrona, hva vil det si? :P

    SvarSlett
  4. Jeg tror ikke noe på at hun var der :P

    "Se jeg har laget softis!"
    haha :D

    Det var veldig koselig denne helgen <3<3

    SvarSlett
  5. jammen å - jeg hadde laget softis da:P hihi (A) altså sjokolade softis.. når det er sagt - så var filmen litt spesiell kan man vel si? :P Men de var veldig flinke til å synge da! ;)
    OG det var veldig koselig med dere jenter! Må gjentas garantert:) <3

    SvarSlett
  6. Silje: Jepp, veldig moro! Satte fyr på lysekrona vil si at vi ikke skjønte at det var dumt å tenne stearinlysene i lysekrona når det bare var stumper igjen, og "lysholderne" var totalt dekket av stearin. Plutselig syns vi det lyste litt mer enn normalt, og resultatet var en deilig brent-plastikk-lukt og en stk. smeltet lysholder. Men, selvfølgelig, vi hadde alt under kontroll :P

    Guro: Vi så henne jo!

    Frida: Den er kanskje litt for spesielt interesserte, ja ;)

    SvarSlett
  7. Jeg er spesielt interessert!

    MEN IDA bare sånn random: vet du om man kan se hvor mange som har besøkt bloggen din osv? eller sånn hver dag eller statistikk eller noe? jeg finner det ikke :p

    SvarSlett
  8. Da må du laga deg ein slik ækkæunt på statcounter.com, så fikser slekkt seg. Men den kan ikkje fortelja deg kor mange som allereie har vørre inn på bløggen, bare kor mange nye som stikker huet innom ;)

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten