30. mars 2009

Kelusbursdag

Jeg glemte jo helt at jeg har vært på utkledningsbursdag :) Det var i hvert fall utrolig moro, og alle hadde finfine kostymer. Jeg har stjålet alle bildene fra Guro, så takk, Guro :D

Guro og Bjørnar; phantoms of the camera 8)


Michael var ultrakul i sin helt hjemmelagde B-gjengen-
drakt! Jeg liker dette bildet fordi det er så ... merkelig.


De tok mange blinkskudd
der de satt i hjørnet sitt:



Skulle gjerne lagt ved bilde av Ida og Philips
kostymer også, men vil ikke ødelegge, siden de skal
ha dem på på karnevalet på skolen på torsdag!
Hade.

Följ min blogg med bloglovin

10 kommentarer:

  1. jeg må spørre.. hva var du egentlig? Bare søt? For det er feigt..

    SvarSlett
  2. Haha, neida:P Jeg var egentlig dukke - før det ble gnidd vekk hadde jeg sånn dukkemunn og greier ;)

    SvarSlett
  3. Jeg trodde du var prinsesse jeg :P Uansett var du veldig søt :D

    Og ps: jeg har mange kule bilder ja! :P Hele 300 !!

    PS2: Du må få Cheezy Keys bildene i dag eller nooo

    Takk for oppmerksomheten

    SvarSlett
  4. Søte. Selvom jeg har sett alle bildene til Guro. Men anyways. Forresten så var det litt ekkelt med "B-jengen". Æsj.

    SvarSlett
  5. Forresten så hørtes det nå ut som jeg syntes det var ekkelt at Michael var B-gjengen. Men poenget var egentlig den veldig ekle skriveleifen. Jeg er teit. Hade.

    SvarSlett
  6. Guro: Jeg sa jo at jeg var dukke daaaaaaaaaaaaaaa. *oppgitt* ps2. ja, det må jeg! :D

    Astrid: hahahahahhaha, jeg syns det var noe rart! Jeg satt skikkelig lenge og tenkte etter hvordan man skriver "gjengen", og så tenkte jeg at, hmm, kanskje det er en j før g'en eller noe, liksom "B-jenjgen", før jeg fant ut at, nei, det heter "jengen". Hahahhah. Bra at du nevnte det! :D

    SvarSlett
  7. Du er så søt, ida :D

    SvarSlett
  8. Er det normalt at jeg får helt lættis når du skriver "hade" på slutten av innlegget ditt? hahaha - jeg tar også stjeler den litt fra deg jeg (A). En toppers måte å avslutte et innlegg på :D!

    SvarSlett
  9. Det er ikke morsomt. Neida. Litt kanskje:P Bare ta i vei, du, det er den beste måten å avslutte et innlegg på, syns nå jeg! ;)

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten