6. mars 2009

Krig og fred og nytt på nytt og sånt

- Ja, hva skal man si?
- Ja, blir jo ikke sint heller, vet du. Blir bare veldig, veldig skuffet!



Jeg skal bli som han gutten når jeg blir liten.


Ellers har jeg gjort bortimot ikke en dritt i dag. For å oppsummere kort: Herr HP, Ellen DeGeneres Show, Lage brownies, Ellen DeGeneres Show, Rachael Ray Show, The Bachelor, Herr HP, Tyra Banks Show, Herr HP. Osv. Høykvalitetstv, med andre ord. Men for å være helt ærlig, så gjør det meg ikke så mye. Noen ganger er det litt digg å bare stikke nesa utenfor døra, for å finne ut at det ikke er noe for meg, og heller sette seg under dyna med pcen. Gårsdagen gikk med til Gossip Girl og Ugly Betty. Wohoo! Men det er litt kjedelig når man ikke har noe valg da. Å faktisk ikke kunne gå på skole eller på jobben. Da er det bare å late som.

See you leitah zeeba neighbah.

Jeg har halsbetennelse, forresten. Hvis jeg ikke nevnte det?

4 kommentarer:

  1. Så flotters at du har kost deg i dag ! Tenkte jeg skulle kommentere litt, siden vi liker å kommentere :) Men det er fint at du har sett på GG og UB på Surfthechannel, for da kan vi jo prate om det uten at jeg røper noe du ikke har sett osv! Det var fint. Forresten liker jeg måten du skriver på også! :D

    SvarSlett
  2. Ellen DeGeneres er Gud.

    SvarSlett
  3. Astrid: Ja, da kan vi det:) (Har ikke sett så mye UB, da. Men GG har jeg sett alt utenom de to siste. Så det! Og takk, tjoho:)

    Elisabeth: Indeed!

    Guro: Mm:)

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten