15. mars 2009

Mitt alfabet - b



For å ta opp for det tapte (mest for min egen skyld tror jeg), så tenkte jeg å presentere del #2 av alfabetet mitt:


B

Ballonger

Fordi fargerike ballonger er noe av det fineste og mest
barnslige som finnes!


Blå

Blått er flott.

Benker

De forteller så mange historier. De som
er veldig innvidde i mine tanker, vet at jeg
liker å se på mennesker. Selv om det høres
litt...sykt ut. Men dere skjønner sikkert
hva jeg mener.



Bobler


Fordi bobler er fascinerende og magisk.


Banankake


Fordi det bare er så digg.


Brownies og Bær
Fordi det er noe av det beste som finnes. Jeg merker at det blir
mye mat her, men hva kan jeg si? Jeg er konstant sulten.



Bøker

Fordi bøker kan være hva som helst, egentlig. Og det kan brukes
til så mangt!


Det ser ut til at jeg glemte en del ting i farta:

The Beatles


Klassikerne over alle klassikere



Buena Vista Social Club


FANTASTISK MUSIKK!



Så vet jeg at et par av dere syns dette var et kult konsept, og derfor utfordrer jeg Elisabeth og Astrid! Så kan jeg jo nevne at jeg fikk ideen fra hjartesmils blogg, så kan jo dere ta en titt på den hvis dere vil. Det anbefaler jeg veldig, hvertfall. Hun skriver om ting som gleder henne og hun er en kjempeflink fotograf, og en veldig ivrig flickr-bruker.

3 kommentarer:

Kommenter!

 
Blogglisten