19. mars 2009

Mitt alfabet - c

Det er vel strengt tatt ikke så lenge siden den forrige bokstaven kom, men for å forsvare å legge ut enda en bokstav nå, skylder jeg på at b'en var forsinket, og da blir det litt sånn... ja... sånn her. Her er i hvert fall:


C


The Cure

The Cure har alt.


Converse

Noen av de kuleste skoene som finnes. No doubt.


Chuck Bass/Ed Westwick

Looks like you just got yourself a Bass...
Chuck Bass er for tiden min absolutte
favorittperson.

Mannen bak Chuck Bass er også vokalist i
The Filthy Youth...


Coldplay

Viva La Vida, The Scientist, Amsterdam, Cemeteries of
London, Lost! osv osv osv. Jeg gleder meg til jeg skal på
Coldplay-konsert. For det skal jeg, en gang...


Charlie og sjokoladefabrikken

Charlie og sjokoladefabrikken: terningkast 6

2 kommentarer:

  1. Det blir Coldplay på med i august før eg reiser til Wales :D Fantastisk!

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten