30. mars 2009

Noen ganger er'e ålreit

Jeg har ryddet rommet mitt. W-O-W, jeg er skikkelig stolt over meg selv, og jeg bare slenge med et par bilder for å bevise det. Dessuten har det en viktig historisk effekt, da dette er bevis på den ene gangen på gud vet hvor lang tid at rommet mitt er helt strøkent. Jeg er mektig imponert over mine prestasjoner, og lørdag kveld feiret jeg det hele (som sagt) med en liten jentekveld (jeg skal ikke utelukke at akkurat det kanskje var hele grunnen til at jeg ryddet). Uansett, here you go:
Legg merke til at stolen er helt fri for klær :O
Og Astrid: all skriften på tavla er din fra sånn 2 år
tilbake! Det står noe sånt som: "hei Ida, du er en
fisk. Hilsen en krabbe. PS. Guro er bæsj"

Jeg laget meg et fantastisk system for smykkene mine, som
innebærer at hver gang jeg prøver å ta ned et smykke,
følger også alle de andre med på kjøpet. Hurra for min iq!

Musikk må til, og det jo nesten være Muse, til
ære for den fine Muse-plakaten jeg fikk av Guro en gang :D


I dag skal jeg lese i boka mi (skolens bok, for å være helt korrekt), og se på can't read, can't write. Jeg blir så glad av å se på det! Jeg blir helt varm i hjertet når de får til det de prøver på - skulle ønske jeg hadde evne til å bli glad. Men wipeout funker fett det også, så blir nok litt mye tv-titting i dag. Ops.

5 kommentarer:

  1. Nå vet jeg hvordan rommet ditt ser ut :)PS må ta opp noe sykt med deg og "theGang" i morgo :O

    SvarSlett
  2. Ja, nå vet du det :) Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig! Og i morgen er faktisk i dag, så... :O

    SvarSlett
  3. "PS. Guro er bæsj"
    Jeg og Astrid er så gode venner, skjønner du :)

    Og forresten, værsågod for den knall plakaten!
    (hadde forresten glemt at jeg hadde gitt den til deg, men husket det når du sier det! Jeg er ordentlig snill.)

    SvarSlett
  4. Hei, du har fint rom! Jeg har også sett på Can't read, can't write - de er skikkelig søte ! :) Forresten synes jeg det er fint at du har den teksten på tavla enda. Hihi.

    SvarSlett
  5. Guro: Ja, det virker sånn ;) Og takk, den passer veldig fint inn på rommet! Du er grei :D

    Astrid: Takk:) Kan jo ikke fjerne den teksten, det er jo så godt skrevet, eller hva? :D

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten