2. mars 2009

Jo, forresten!

Ylvis III var helt sinnsykt morsom! Jeg bare digger Ylvisbrødrene. Ikke bare er de morsomme og smarte, men de er kjempegode til å synge og spille diverse instrumenter. Det er lov å være litt sjalu... For andre Ylvisfans, anbefaler jeg veldig å gå på www.nrk.no/p3 --> O-fag --> last ned podcast! Eller bare søke på Ylvis iii på youtube. Det har jeg gjort allerede. Kremt. It's worth a look! Den sketsjen her var forresten ikke den morsomste eller noe, bare en av veldig mange utrolig morsome greier. Hurra for Ylvis!





Me ees prove can do homework now. Zeeba neighba says hi.



PS. Hvis noen vet hvordan i h. man kan endre skriftstørrelse og farge osv nå som jeg har lagt til video? Får nemlig bare se "koden" til bildene nå, og kan ikke midtstille (heller ikke høyrejustere eller venstrejustere), eller endre farge og størrelse på teksten. Fordiii jeg ikke kan det her med sånne koder. DRITT:( Hvis noen vet hvordan man kan endre det sånn at jeg ser bildene i stedet for sånn kode hadde det nesten vært enda mer hjelpsomt! Anyone? PLEASE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!

 
Blogglisten