12. mars 2009

Update

Akkurat nå sitter jeg på en benk på selveste Tangen Sentrum (eller var det Centrum?) og prøver å få tiden til å gå. Skoledagen i dag var akkurat som alle andre, vanlige skoledager, det skjedde ikke så mye spennede, med andre ord. Etter skolen fikk jeg en halvtimes ekstrahjelp av den koselige mattelæreren min, noe jeg sårt trengte, som omtrent den eneste på nerdegruppa i matte som ikke skjønner noen ting. Ops. I dag har det snødd noe helt sinnsykt ute, og både jeg og mattelæreren var enige om at nå var det nok. Mars er en vårmåned, HALLO.

Etterpå skal jeg på jobb - jeg jobber på Peppes på Aker Brygge, og stortrives med det:) Det kan være litt stressende til tider (særlig for meg som er utrolig distré), men alle kollegaene mine er herlige mennesker, så det går litt opp i opp. Litt nedtur at jeg må si opp fordi jeg skal på utveksling, da. Nu vel. I dag jobber jeg fra 16.00 - 22.00, noe som betyr at jeg er hjemme litt før tolv. Nå skal jeg løfte på rompa og komme meg til bussholdeplassen. Hadde vært litt kjipt om jeg ikke rakk jobben fordi jeg sitter og skriver blogg, haha.

Bloggast.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!

 
Blogglisten