19. mars 2009

Take me out

I dag skal Guro, Bjørnar, Magnus og jeg se på Slumdog Millionaire og dra på Bare Jazz. Jeg gleder meg! Det blir digg å dra ut litt. Nå har jeg nettopp sluttet for dagen, så nå er det bare å bruke dødtiden til å pugge matte. Hvis jeg hadde løpt nå, kunne jeg rukket bussen og dratt hjem. Det er litt deprimerende å tenke på. Jeg har bestemt meg for at jeg sannsynligvis får mer ut av å sitte på skolen å pugge i hele 4 timer, enn å dra hjem og ha 2 1/2 der. NOT. Neida, jeg får nok gjort litt, i hvert fall hvis jeg følger Lizzzz' eksempel og tar kapitteltesten på Lokus. Den er vanskelig. NU skal jeg jobbe!

4 kommentarer:

  1. Flink jente, følg mitt eksempel. Det lønner seg ALLTID (øhmm)

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Nå skal jeg også begynne med matteoppgavene! Selvom jeg hadde tenkt det for sånn to timer siden også..

    SvarSlett
  3. Bare Jazz er en av mine favorittcafeer! Håper dere koste dere der:) Og hvordan var slumdog millionaire? Har hørt den er veldig bra!

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten