25. mars 2009

Chit chat

Nå sitter jeg i klasserommet med Astrid, Elisabeth og Rikke (wordpressbarna) og vi gjør vel strengt tatt ikke noe spesielt. Hører på musikk, snakker, nettshopper, blogger, fml'er osv - koselig!

Jeg har vært dårlig til å blogge de siste dagene, rett og slett fordi jeg har vært ganske opptatt på andre fronter. Noe jeg regner med at forsåvidt ikke er noe stort tap annet enn for meg selv. Hehe. Det vil si at jeg har mye å ta igjen, så dere kan vente dere mange mer eller mindre meningsløse innlegg i hytt og pine, sånn når jeg har tid. Som nå. Tenkte jeg skulle fortelle litt om torsdag som var, da Guro, Bjørnar, Magnus og jeg var på bytur. Vi gikk litt rundt i byen før vi satte oss ned på Bare Jazz. Det er en utrolig koselig café, og de har noe som antageligvis er verdens (nest) beste kakao. Etterpå ruslet vi ned til Saga og så på Slumdog Millionaire. Det er en film jeg absolutt vil anbefale! Den var "glad" og morsom, men samtidig også trist og brutal. Jeg turte ikke spise godteri fordi jeg følte at det var dårlig gjort mot filmen, sort of. Uansett - den er verdt turen.

Mandag var det siste korøvelse før konsert med Cheezy Keys/Skrimmel Skrammel søndag 29.03 - det er bare å stille opp folkens! Det som er litt nerveracking, er at for oss som skal synge solo, så skal vi ikke bare synge foran et publikum; vi skal synge foran Cheezy Keys. Så ja, noe pressure, liksom. Men det blir sikkert en bra opplevelse :) Koret skal forresten til Strömstad i pinsen, no som sannsynligvis blir kjempekos! Dagen vi kommer opp til Strömstad åpnes det et stort, nytt kjøpesenter der, og det kan hende det blir til at vi skal synge litt. Nordmennene må jo så klart være representert når det er snakk om et megakjøpesenter i Strömstad; vi er jo tross alt deres beste kunder. Da satser jeg på at det er salg på ALT. Wohoo!

Nå kjenner jeg at jeg har så siiiiinnsykt lyst til å shoppe på nettet at jeg tror jeg må ta meg en liten tur ut. Blogges!

3 kommentarer:

  1. Høres ut som en koselig torsdag altså! og nå har jeg bare enda mer lyst til å se Slumdog millionaire! Får vel prøve på å få sett den i påsken! :) Nå har jeg forøvrig aldri prøvd kakaoen på Bare Jazz, men latten er i alle fall god.

    Skal dere på tur til Strømstad altså? Herlig. Jeg pleier ofte å være på hytta den helga, så kanskje jeg rett og slett skulle tatt meg turen dit, hvis jeg er der og hvis dere skal synge der?

    Og så kult med den konserten! Cheezy Keys er råkule, skulle ønske jeg kunne vært der! :)

    SvarSlett
  2. Wordpressbarna <3

    SvarSlett
  3. Silje: Håper du får sett den, Silje! Den er kjempebra:) Så skal jeg prøve latten neste gang jeg roter meg ned til Bare Jazz!

    Det hadde vært kjempehyggelig om du hadde kommet og sett på:) Det er ikke helt 100 % sikkert at vi skal synge, men det får vi nok vite mer om snart.

    Cheezy Keys er skikkelig gode, jeg får overtale pappa til å filme litt så jeg kan legge ut på facebook 8)

    Elisabeth: Wordpress er ekkelt. Men dere er ikke så verst, da;)

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten