13. mars 2009

God kveld i stuen

Kort oppsummering av dagen: matteprøve (som jeg elegant faila på, så jeg må gjøre oppgaver. Believe it or not), samfunnsfagprøve (som ikke var multiple choice likevel) og engelskforedrag (alene foran læreren i auditoriet). Og mye loking med Astrid, så klart. Aldri vanskelig å ha det gøy sammen med henne:) Kvelden har gått med til Showbiz (ikke spør) og Nytt på Nytt. Et av de mest geniale programmene som finnes, spør du meg! In between har jeg loka så heftig at jeg ikke engang fikk tid til å skrive her før nå. Haha. Gratulerer til meg selv. Alt tatt i betrakting (må ha litt ekstra rom for uflaks i dag, det er jo ikke fredag 13. for ingenting. Selv om jeg ikke egentlig har noe forhold til dagen. Og Elisabeth hadde faktisk masse flaks i dag!), så har det vært en finfin dag. Ellers har jeg planer om å legge meg tidlig, dvs nå... så... ja... Er klar over at det har blitt litt laber blogging "i det siste", og jeg har planer om å skjerpe meg stort.

Sov godt:)



Note til Frida: gjett hva jeg har fått lov til!:D

7 kommentarer:

  1. "Aldri vanskelig å ikke ha det gøy sammen med henne:)" kremt.. den var vel ikke så hyggelig? :P
    Forresten: JA, Nytt på Nytt er <3<3

    Og jeg likte mitt innlegg om fredag 13 ganske godt, så alle som vil kan heller lese om den på min blogg, haha!

    I tillegg så jeg note'n til Frida; Jeg vet hva det er, så gratz!! :)

    SvarSlett
  2. NEI?!?! HAHA; HERLIG IDAAA:D:D:D!!!

    SvarSlett
  3. Oi, haha, takk for tipset, Elisabeth! Det var vel egentlig ment å være hyggelig sagt... Hehe:P

    http://www.elisabethblog.wordpress.com - les om fredag 13. folkens!;)

    Tusen takk:)

    Frida: JEG VET!!! Må nesten skrive et innlegg om det snart:D Jeg gleder meg!

    SvarSlett
  4. Ida nevnte meg i bloggen :D Ida er kul.

    SvarSlett
  5. Jo, takk! Hyggelig at du minner meg på det, det hender ofte at jeg glemmer det ;P

    SvarSlett
  6. Takk for link :)<3

    SvarSlett
  7. Everything for you;)<3 Og takk i like måte, forresten:)Jeg legger btw linken like godt i innlegget, der gjør den litt mer nytte, I guess;)

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten