18. mars 2009

Informasjonsbrev #2

Ja, da har jeg endelig fått informasjonsbrev #2 fra Aspect. Det inneholdt informasjon om stipend og godkjenning av skoleåret, pluss detaljer om orienteringsmøte. Ikke så veldig spennende, egentlig. Likevel er det så sinnsykt gøy hver gang jeg får vite noe mer om utvekslingen! Jeg tror jeg kan si, med hånden på hjertet, at jeg aldri har gledet meg så mye til noe i hele mitt liv. Samtidig gruer jeg meg nesten like mye, og nå er det bare rundt 5 måneder igjen til jeg faktisk flytter til England og gjør bleikfeit engelskmann av meg. Sykt sykt sykt. Nå tror jeg at jeg må grave meg ordentlig ned i leksene igjen for ikke å miste bakkekontakten helt. Hejdå.

2 kommentarer:

  1. Det er egentlig kjempekult at du faktisk skal flytte til England til neste år Ida! Jeg misunner deg året ditt der borte. Skulle ønske jeg hadde tatt meg et år utenlands selv i 2. klasse. Og det går nok strøkent skal du se, du kommer til å trives som en fisk i bleikfiskland;)

    SvarSlett
  2. Jo, takk - håper det! Jeg er veldig glad for at jeg valgte det:)

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten